Mans en l'educació
lunes, 6 de febrero de 2017
BENVINGUTS
Gràcies
per
passar-te
pel
nostre blog, si ens
ajudes, podrem
fer que molts de nens
rebin
una educació i deixin de treballar a les mines, a
fàbriques
,
prostituin
-se
..
. Gracies
. :
)
#
SalvemElMón
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Entrada más reciente
Inicio
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario